søndag 23. januar 2011

Strikkeprosjekter



Jeg strikket mye før, både gensre,jakker og babyklær. Problemet var at jeg ofte trengte eksperthjelp til montering, og min snille mor og svigermor stillte alltid opp:)) Nå går det i enklere saker som pledd og puter, men det tar laaaang tid. Her er et eksempel på pute og pledd i duse farger, pleddene med de sprekeste fargene er gitt bort til familie og gode venner. Nå ønsker jeg å strikke et knall rosa pledd til meg selv, må bare bli ferdig med et meget forsinket julegavepledd ;)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei - så lekker kanne - mmm, varm sjokolade er det lenge siden jeg har drukket - tror noe må gjøres med det:)

    Lykke til med bloggredigeringen:)

    God hilsen fra Bente.

    SvarSlett