lørdag 2. april 2011

Etter mormor

Dette bordet har jeg arvet etter min mormor. Det er sotet glass, og paser akkurat i hjørnet mellom sofaene. Ser at jeg ikke har ryddet bort ledningsrotet under, men det er som det er. Jeg pleier å ha store blomstervaser på dette bordet, men nå har ingen store blomster igjen inne, bortsett fra de jeg har vist i de siste innleggene, og de gidder jeg ikke å vise igjen . Hadde faktisk arrangert et flott blomstersortement på bordet for 5 minutter siden, men det ble tatt med det speilreflekskameraet som jeg låner fra eldste trollungen. Når jeg skulle overføre bildene, så var det slutt på batteriet, så måtte ta nye med mitt eget kompaktkamera. Synd, men får hente laderen senere, så jeg får tatt bilder med det beste kameraet. Stor forskjell på bildene, spes. de som jeg tar inne. Nå skal vi snart av gårde å feire min fars 68 års dag, og hadde egentlig håpet å få med meg noen loppemarkeder på veien, men ser ut til at det ikke blir tid i dag. Egentlig trenger jeg ikke mer ting og tang, har nok sagt det før, men mannen er ikke flink å kaste ting, så vi har veldig mye liggende i kjelleren, på loftet og i garasjen.  Ønsker alle en god lørdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar