onsdag 13. juli 2011

Klær og sko og sånn.............

Kjøpte disse stilige bootsene fra Acne. At det var 40% avslag på prisen gjorde ingenting;) De er gode å gå med takket være platåsålen, og jeg får litt mer høyde på min 1.60 cm lille kropp. Vesken under er lekker, 40% avslag på denne også. Den rommer alt det en dameveske skal romme, og skinnet blir finere og finere etterhvert som tiden går....sa selgeren;)


Ettersom jeg er liten og smal, er det vanskelig å finne bukser som sitter bra og som passer til min høye alder, noenogførti:) Denne herlige hverdagsbuksen fra Gant satt perfekt, men den var ikke på salg. Har tatt bilde både forfra og bakfra, så dere ikke skal gå glipp av noe;)


Et smalt lærbelte er veldig anvendelig, passer både til jeans og kjoler.

Den lange sorte! Veldig fin passform, og et kupp fra Lindex. Kostet ikke mange hundrelappene, og kan dresses opp eller ned alt etter tilbehøret. Passer like godt hele året, blir stilig med en grov genser over til høsten. Siden jeg er i kategorien "Hverdagsliv", synes jeg det passer seg med et innlegg om klær av og til, det er jo hverdager vi har mest av. Nå skal jeg snart på seinvakt, og solen skinner og det er endelig blitt litt sommervarme. Får hente frem sommerklærne jeg kjøpte i vår, som har hengt ubrukt i skapet med merklelappen på. Nå er nok det meste av de klærene på sommersalg, men pytt pytt, jeg tjener jo så godt som sykepleier så det gjør ingenting;) Ønsker alle en fin onsdag, håper solen ikke blir oppbrukt før helgen, for da har jeg frihelg.






6 kommentarer:

  1. Så mye flott på en gang!! Godt å fornye seg litt innimellom, og hvis man er heldig og finner ting på salg, da blir vi jo såå fornøyd:)
    Ha ei fin vakt og nyt sola, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt!
    Kjempegøy:)
    Håper du har en fin kveld - go vakt!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Det fårn si! Jenta si som kan å shoppe det. En blir i godt humør å shoppe:) Nyt de nye tingene dine.
    Klem Anki

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har kjøpt!
    Likte vesken godt ;)
    Moro å fornye seg litt :-))

    Lampen var kjempefin!!
    ligner litt på min, ja ;)
    Helskjønn!!

    Er småmisunnelig på daybeden og uteplassen din, den ser himmelsk ut!!
    Ønsker meg daybed ute selv, men bor i takterasseleilighet, og har dermed ikke all verden med boltreplass ute ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig besøk av deg:) Ja, nå bør sommeren komme. Jeg har ferie fra tirsdagmorgen:)) Nydelige ting du har kjøpt deg. Jeg ELSKER skinnvesker... Stilig bukse også, Gant er elegant;)
    Så flott lampe fra Lisbeth Dahl i innlegget under. Og suuuper nydelig uteplass under der igjen.. Koselig med daybed:)
    Klemmer til deg og gode vakter ønskes før ferien:)

    SvarSlett
  6. Kjempefine klær du har kjøpt...og tønjum har mange fine lamper!!
    Var innom forleden og så mye flott som de har der !!
    25 års samboerskap er like mye verd som 25 år som gift....så det så :o)
    Ønsker deg fine sommerdager og idag skinner jo solen på Os :o)

    SvarSlett