tirsdag 1. februar 2011

Kan ikke la være, må ha sommerfeeling.........




5 kommentarer:

  1. Helt enig med deg; litt sommerfølelse er ikke å forrakte. Trenger det i dag - når lavtrykkene står i kø ute ved kysten;o)))
    Ønsker deg en flott kveld.
    PS! Kan anbefale kameraet du har avbildet her. Veldig kjekk invistering!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Så enig - så enig! Noen av disse dagen som har vært solfylte nå - og man kjenner at sola faktisk varmer - er kjempedeilige. Men - jeg er egentlig glad i alle årstider, jeg da - men syns at januar kan være vel lang:)

    Ha en fin kveld - klem fra Bente.

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har!
    Velkommen som følger hos meg,har lyst å bli bedre kjent med deg,så jeg følger deg og!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Ååå sommer og sol!
    Herlige bilder, ja nå går det rett vei iallefall ;)
    Vi har hatt regn i morgentimene men nå skinner solen så vakkert!
    Takk for koselige ord hos meg ;)
    Ha en superduperfin dag!
    Klem Anki

    SvarSlett