mandag 21. februar 2011

Kosehjørnet på soverommet


Her er kosestolen på soverommet. (for anledningen  uten en haug med klær) Bak de beige gardinene henger klær på gardinstenger. Det er også festet en gardinstang på veggen bak stolen, den er grei å henge opp sengetepper som ikker er i bruk. Også fin til klær. Som dere kanskje ser, står det en balje med interiørblader klar. Grunnen til at jeg viser soverommet i dag, er at vi skal ut å kjøpe nytt sminkebord, har sett meg ut et flott på IKEA. Blir forhåpentligvis også ny seng, den gamle er utslitt. 
Blir det tid, kommer det også TV på soverommet igjen. Har hatt det før, men det var en svær klump. Nå kan vi kjøpe en nett flatskjerm, som kan trilles bort når det ikke er i bruk. Mange planer på en sårt tiltrengt fridag, så får se hva vi rekker over.

6 kommentarer:

  1. Heisann Mona:)
    Smeis så lekkert det var på soverommet ditt...ihvertfall borti kroken her!!!
    det er så rart med meg....synes det er sååå nyyydelig med lilla,både på klær og interiør..men det blir liksom aldri med meg.Og nå sitter jeg nok en gang her og sier til meg selv hvor nydleig det var med lilla!Hmmmm....
    Håper det har gått fint med deg i dag på senge-jakt...skulle igrunnen vært og kjøpt oss ny vi også - Gubben min har en stor lipom på ryggen og sover elendig i sengen vår..med andre ord klar for utbytte! Men så er det alt annet som skal gjøres og haes først da....men kan godt forestille meg så deilig det blir med ny seng altså:)))) DU er heldig!!!
    Så koslig at du hadde vært på besøk hos meg også...jeg hadde jo tenkt å titte innom deg senere men så fikk jeg øye på det lekre minibildet på NIb og vips så var jeg her fortere enn planlagt!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. Smart med klær på gardinstang, for det har faktisk jeg også:O)
    Blir spennende å se hva du kommer hjem med;)
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei! Et sånt hjørne skulle jeg ønske jeg hadde i vårt hjem også. Den lilla puten var veldig fin, hvor har du kjøpt den? Vi mangler det lille ekstra på soverommet og dine farger var veldig inspirerende, hmm.. Tusen takk for fine ord inne hos meg, ble så glad da jeg så kommentaren. Plantasjen har billige gamle trekasser til 199kr de er grunnet hvite og det er bare å feste på hjul. Ha en fin kveld videre=)

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det på soverommet. og blir spennende å se når kommoden er kommet på plass.Alltid morro med fornyelse.Ha en fortsatt kos mandagskveld, klem sissel

    SvarSlett
  5. Så koselig krok du har på soverommet:) Prøver å ha en slik krok jeg også, men ser ikke kroken for bare klær...

    Ønsker deg en toppers uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Hei hei ! Så du hadde lagt igjen en koselig mel på bloggen min. Så flott blogg du har. Har satt meg opp som følger på deg også.Kjempe koselig blogg. Klem :)

    SvarSlett