tirsdag 16. oktober 2012

DIY og kule boots

Har endelig fått  nytt  trekk  på  spisestuestolene. Stoffet ble innkjøpt for  evigheter siden,  og  er selvfølgelig  i  yndlingsfargene mine,  blå og gråtoner.

Ikke helt proffarbeid, men ganske  vanskelig å strekke stoffet  skikkelig pga den  merkelige formen på  stolsetene, ikke kvadratisk. (Alltid greit med  noe å skylde på;) Liker egentlig ikke spisestuen i det hele tatt, hverken form eller  farge. Ble hakket bedre nå da, og resten av  stoffet brukes nå som duk,  demper den  glinsende varme trefargen.


Nye boots, gode  å gå i, og lekker farge. Nå venter seinvakt,  ønsker  alle en  fin  tirsdag  :)


10 kommentarer:

  1. Blått og brunt er jo rålekkert sammen, så dette syntes jeg ble flott!
    Snasne sko:))
    Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært, et flott resultat D:)
    Knallstilige boots du har kjøpt:)
    Kos deg videre mot helgen.
    klem sissel

    SvarSlett
  3. Hei Mona, så kjekt å ha deg med igjen:)

    Trekket til stolene var nydelig!
    Jeg kan gi deg noen tips om hvordan du får fine kanter i svingene:)
    Og selv om jeg alldeles ikke har noe med det, så blander jeg meg litt...
    (Bare! )fordi du sier du ikke liker spisestuen...) Hva med å få den sprøytemalt hos Frøydis? Feks. i fargen "hvit lin" eller grå?. Ser ut som det vil passe nydelig til resten av det du har, for ikke å snakke om trekket...Tralla lalla nå turde jeg altså si det.
    Godt ment;)

    SvarSlett
  4. Greit med litt fornying,,og det er sånn jeg har trukket om stoler også.:))

    kule boots...skrabbis.:.))

    og enig..mos mosh er også en bukse som sitter fint..har den i capri modell:.)) og veldig glad i den.:))

    Fortsatt god helg.:)

    SvarSlett
  5. Hei Mona!
    For meg ser spisestuen din kjempefin ut....liker fasongen! Tenker den hadde blitt flott i en annen farge...du får tenke på det Anne råder deg til :)
    Glad for at du liker nattbordene...tror det kjekkeste oppussingsarbeidet mitt er gamle nattbord altså :)
    Sltan med knalltøffe sko!

    SvarSlett
  6. p.s. ville gjerne sett mer av spisestuen jeg....og trekket var fint! Blått er jo flott :)

    SvarSlett
  7. Heia
    Du er jammen meg god som tar fatt på den jobben. Jeg har en lik stol med skinntrekk som jeg har lyst å trekke om, men har aldri tørd å prøve. Trekket du har valgt er lekkert.
    Støvlettene dine...wow.
    Ha en flott søndag.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Hei og hopp:)
    Så flink du er:)
    Stolene lignet litt på mine, iallefall i fasongen på selve sitte puta:)
    Ble jo kjempe fint;)
    Ønsker deg ei fin vakt:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  9. Heisan, nydelige farver sammen, elsker de fargene jeg også...klassisk mot det brune. Flotte boots også!
    Nå har jeg lagt til bloggen din på Bloggedamer40+, ta gjerne med deg "knappen" som ligger på siden.
    Jeg håper du vil besøke min private blogg også.
    Klem, M
    Ps. jeg er sikkert treig, men jeg har akkurat oppdaget Happylights!
    Og dermed akkurat oppdaget et stort behov!
    Hvor er Kanel?!
    Klem, M

    SvarSlett
  10. For en interessant nettside. Eg blir veldig imponert av å klikke rundt her =) Besøk gjerne bloggen min Har litt om pusse oppder som du kan se :)

    SvarSlett