tirsdag 22. mars 2011

Sminkebord





 

10 kommentarer:

  1. Så nydelig sminkebord. Jeg skulle hatt et sånt selv :) Håper været blir bedre etterhvert, alle trenger litt solskinn :)) Ha en god dag:) Klem

    SvarSlett
  2. For et nydelig sminkebord. Dette blir nok veldig bra. Syns bloggen din er fin som den er. Bakdelen med endel bakgrunner og FOR MYE annet stæsj på bloggene, er at det for noen tar tid å laste ned. Selv har jeg faktisk gått videre uten å se blogger helt ferdig, fordi det er så mye klims og stæsj på sidene at maskinen bruker et hav av tid på nedlasting. De som har dette på sidene merker ikke dette så godt fordi de har elementene lagret på maskinen sin, og da går det fortere. Men for alle oss andre tar det for lang tid. men nå er jeg stor fan av "less is more" prinsippet jeg da... Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Så lekkert!! jeg er blitt så langsynt at jeg må ha forstørrelsesspeil og lyskaster, men jeg kunne godt hatt et slikt til pynt:O)
    Kos deg, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Så nydelig et sminkebord....nyt onsdagen....klem fra Mona

    SvarSlett
  5. Et nydelig sminkebord du har!!!!
    Bloggen din er fin....med tre kolonner og alt :o)
    Men henger meg på Heidi over her.....siden kan bli veldig treg om der er altfor mye innpå!
    din var ikke det nå altså!
    Ha en fin kveld og takk for titten :o)

    SvarSlett
  6. Nydelig sminkebord!
    Slikt ønsker jeg meg og ♥
    Usj, så dumt med regnet, men da blir jo i allefall snøen borte, hvis det er noe igjen av den i Bergen da?

    Ha en fin inndag, hihi;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Lekkert sminke bord!! Jeg ønsker meg et selv, men så var det plassen da!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Nydelig sminkebord:)) Stilig å ta var på slikt:)
    Ha en flott kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Hei
    Så koselig at du fant bloggen min, og likte den:)
    Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din. Liker bloggen din.
    Kjempefint sminkebord. Nydelig lykt du har fått.
    Klem

    SvarSlett