fredag 8. april 2011

God helg og litt nytt


Vil ønske alle en god helg, og viser her litt av mine siste innkjøp. Det lille fuglebadet var så søtt, det står foreløpig inne og venter på at solen skal vise seg her på Os. Kobberpotten fikk jeg i gave av min mor for lenge siden, og den er blitt irret med årene, vakkert synes jeg. Den venter også på å få komme ut i hagen.

Måtte få litt PIP jeg også. Fløtemugge og sukkerskål har jeg bruk for, og disse var så søte:) Nå venter jobbehelg, klem fra meg:)




11 kommentarer:

  1. Servise fra Pipp er jo så nydelig.

    Ønsker deg en fin jobbhelg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. Nydelig servise! ;)
    God helg til deg og. klem

    SvarSlett
  3. Ååå det fuglebadet er skikkelig nydelig. Så mye fint du har fått deg. Blir stas å servere kaffe når man har så fin fløtemugge og sukkerskål:)
    Ha en riktig god jobbehelg, håper du får rolige, gode vakter. Kjør forsiktig;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte ting!
    Ha en fantastisk helg!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Eeeelsker pip, kjempe søtt ;o))))
    God helg ;o)))

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  6. Tusen takk for lang og hyggelig kommentar! Ja, jeg vet at noen klipper tidligere, men det er ofte også litt vanskelig å se hva som er ødelagt før rosa er "varm nok". Jeg synes mest synd på dem som får råd om å klippe helt ned også er det en engangsblomstrende, som aldri vil få blomster... Nydelig blogg du har. Nå skal jeg titte litt mer - og jeg ble også litt lang, og det synes jeg er koselig innimellom :) Vi blogges mer.

    SvarSlett
  7. Koselige nyanskaffelser!!!
    Loppemarked og grilling hos oss denne lørdagen!
    Herlige vår!!!
    Ha en fin jobbehelg!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  8. Hei! Du har vunnet et smykke i jubileums-konkurransen min:) Mail meg navn og adresse, så sender jeg deg premien.( camilla.beate@hotmail.com) Klem Camilla

    SvarSlett
  9. Det ble jo kjempefint med fuglene på :) flink til å ta fine bilder er du og. Kos.

    SvarSlett
  10. Hei igjen! Jeg har ikke mottatt mail fra deg, fint om du sender meg navnet ditt og adresse på camilla.beate@hotmail.com, så jeg får sendt deg premien før påske:)

    SvarSlett