Om meg

Mitt foto
OS, Hordaland, Norway
Hei, og velkommen til min enkle hverdagsblogg, om interiør, hage og hverdagsliv. Vi bor landlig til, i et eldre lite hus, og akkurat passe stor hage. Jeg er sykepleier, har mann og tre trollunger, som ikke er så små lenger. Eldstejenta har for lengst fått sitt eget flotte hjem og bor sammen med verdens beste svigersønn. De to yngste, en gutt på 15 og en jente på 20, bor fremdeles hjemme. Jeg blir veldig glad for kommentarer, og håper du vil kikke innom igjen. God klem fra meg:)

tirsdag 12. april 2011

Nå må solen bestemme seg!

Solen gløtter frem innimellom regnbygene, så det blir litt vel slitsomt å dra puter, duker , kaffekopper og bøker ut og inn. Er det rart jeg ønsker meg et lysthus?

Fortsetter og rydde inne, har supplert Siamuggen med en skål, herlig farge:)

Kjøpt rosmarin, dufter herlig.... Får potte den om slik at den ikke visner etter 4 dager. Etter en lang jobbeøkt, har jeg heldigvis fri i dag og i morgen, og håper på en god rydderunde i hus og hage. Foreløpig har jeg bare rukket å tatt litt bilder, og kost meg med litt blogglesing. Har jo fri:)

4 kommentarer:

  1. Her er jeg ikke i tvil om sola, men mer om våren generelt:) Vi har hatt bøttevis av regn i det siste og lave temperaturer, så jeg vil ha gradestokken over 10!!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Her pøser regnet ned i dag. Kjempefine Sia produkter, skikkelig sommer:-) Ønsker deg en fin dag :-) Klem Trude

    SvarSlett
  3. Personlig synes jeg det skulle vært en menneskerett å ha et lysthus - med innlagt varme. Vi bor tross alt i Norge :) Varmere tider kommer - og jeg må si at jeg synes det er helt ok at snøen er borte for i år! Kos deg videre. Håper det ble en fin fridag.

    SvarSlett
  4. åå lysthus ja;) Det skal eg få, men når det blir er jo heller usikkert. Litt for mange prosjekter på gang;)
    Gleder meg til å ta frem hagemøblene:D
    må bare bygge ut terassen først:p tihi

    SvarSlett