tirsdag 12. april 2011

Nå må solen bestemme seg!

Solen gløtter frem innimellom regnbygene, så det blir litt vel slitsomt å dra puter, duker , kaffekopper og bøker ut og inn. Er det rart jeg ønsker meg et lysthus?

Fortsetter og rydde inne, har supplert Siamuggen med en skål, herlig farge:)

Kjøpt rosmarin, dufter herlig.... Får potte den om slik at den ikke visner etter 4 dager. Etter en lang jobbeøkt, har jeg heldigvis fri i dag og i morgen, og håper på en god rydderunde i hus og hage. Foreløpig har jeg bare rukket å tatt litt bilder, og kost meg med litt blogglesing. Har jo fri:)

4 kommentarer:

  1. Her er jeg ikke i tvil om sola, men mer om våren generelt:) Vi har hatt bøttevis av regn i det siste og lave temperaturer, så jeg vil ha gradestokken over 10!!
    klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Her pøser regnet ned i dag. Kjempefine Sia produkter, skikkelig sommer:-) Ønsker deg en fin dag :-) Klem Trude

    SvarSlett
  3. Personlig synes jeg det skulle vært en menneskerett å ha et lysthus - med innlagt varme. Vi bor tross alt i Norge :) Varmere tider kommer - og jeg må si at jeg synes det er helt ok at snøen er borte for i år! Kos deg videre. Håper det ble en fin fridag.

    SvarSlett
  4. åå lysthus ja;) Det skal eg få, men når det blir er jo heller usikkert. Litt for mange prosjekter på gang;)
    Gleder meg til å ta frem hagemøblene:D
    må bare bygge ut terassen først:p tihi

    SvarSlett