lørdag 12. mars 2011

Anetteshus utfordring: min favoritt

7 kommentarer:

  1. Så herlig et bord, og godt med et møbel som følger med;)
    Du rekker så mange innlegg, at jeg faller av:O) Nydelig speil under her! Skal spraylakkere ei ramme som skal bli speil, men venter på varmegrader;)
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Forstår godt at det er din favoritt!
    Var veldig koselig!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Det var en flott gammel følgesvenn =)

    SvarSlett
  4. Det er utrolig hvor glad man blir i møbler man har hatt en årrekke, og sjel er det når det er et familiemedlem som har laget det.
    Har selv noen møbler jeg er ekstra glad i.
    God helg til deg og dine Mona!
    Klem, Nina.

    SvarSlett
  5. Kjempe koselig bord, og så flott at det har en historie for deg. Gamle møbler og saker som jeg har arvet er de tingene som er mine favoritter her i hjemmet. Liker å tenke på historien "bak" disse tingene.Takker også for at du er så flink til å ligge igjen så koselige kommentarer på bloggen min. Det varmere hjertet mitt. Klem merete

    SvarSlett
  6. Tusen takk for en så koselig kommentar på bloggen min:) Jeg blir gjerne med deg på ferden videre ;) God helg!

    Ps: for et nydelig bord og så heldig du er som har et så fint arvegods!!

    SvarSlett
  7. Veldig koselig og ha noe som har fulgt deg leeenge;)
    ha en fin fin lørdag:D

    SvarSlett