mandag 14. mars 2011

Litt nytt

Noen nye innkjøp fra Plantasjen. Var innom der  i full fart i går på vei til et koselig bursdagsbesøk, (som alltid i siste liten;) Jeg fikk snappet med meg noen fristende saker. Det går i blåtoner, og skal danderes på soverommet når tiden er inne. Sauefell  på gulvet skal skiftes ut med blåstripet rye, og delikate potteskjulere skal plasseres i vinduskarmen. Bolsterputer er godt å ha, både inne og ute, og disse får nok være mest ute.  Gleder meg til å få soverommet ferdig, men det får vente til neste fridag. Nå er det jobbing, skal på seinvakt  og som vanlig har jeg dårlig tid pga blogging.  Ha en riktig god mandag, klem fra Mona

4 kommentarer:

  1. alltid deilig med litt nytt:)
    Ser ut som om våren har komt til Os idag:D:D
    Masse fint;)
    Ha en fin vakt:D

    SvarSlett
  2. Herlige blåtoner. Har savnet det i interiøret. Så nydelige unger du har. Ha en super mandag. Klem

    SvarSlett
  3. Heisann! Så koselig med kommentar og følge på bloggen min, ble så glad atte!
    fin blogg du har også, så herlig med vårblomster om dagen!
    Ha en fin dag! klem Ranveig

    SvarSlett
  4. Hei Mona!
    Synes gyngestolene er så herlige! Tørk støvet av din også og ta den i bruk ;) Mye fint å se på bloggen din også, marineblått er så fint nå som det nærmer seg vår og sommer. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett