søndag 27. mars 2011

Søndagsmiddag




Så er det søndag og når jeg har frihelg er det tradisjon med familiemiddag. Besteforeldre og eldste dattter med mann. Koselig tradisjon:) I dag er menyen kyllingfilet med god saus og ris. Mor var så snill og hadde med vannbakkels, noe av det beste jeg vet. Som dere ser av bildene må jeg ommøblere litt, vi er 9 stk. og det blir for trangt rundt spisebordet. Gleder meg veldig til vi får bort veggen mellom kjøkken og spisestue, da slipper vi å snu opp ned på halve stuen:) Kjøpte noen cyklamen for flere uker siden, og er veldig imponert over at de ikke har visnet for lengst. De står i vinden fra varmepumpen, men de er vel av de få sortene blomster som tåler det. Ønsker alle en god søndag, klem:)

12 kommentarer:

  1. Heisann!
    Flott bord du har dekket.......kjekt med besøk
    Ha en fin søndag forsatt
    Hilsen lappeline

    SvarSlett
  2. Hei igjen!

    Velkommen som følger.....og velkommen til handel.
    Ser vi bor i samme kommune....
    Forsatt fin søndag

    SvarSlett
  3. Så koselig tradisjon og nydelig bord du har dekket!!
    Det blir spennende å fjerne vegg, geder meg tol å se!
    Klem, Nina.

    SvarSlett
  4. Så koselig bord du har dekket. Flotte blomster. Seriekoblede røykvarslere slik du har er best :-). Fortsatt god søndag. Klem

    SvarSlett
  5. Så koselig tradisjon å møtes slik. Maten hørstes veldig god ut :).

    Så flott headder du har fått, du er jo en racer å ordne her inne!

    Syringrenen har bare stått i vann som jeg har byttet ved ett par anledninger. Tror du hadde klart det like godt som meg. Planen er, som du er inne på, at de skal ut når tiden er inne for det. Har tenkt å bruke de som skille mellom oss og lekeplassen :)

    Ønsker fin start på den nye uken. Klem :)

    SvarSlett
  6. Skjønne deg, tusen hjertelig takk for fine ord!!
    Du er så god!! Beklager at jeg ikke er flink til å legge igjen noen spor etter meg- jeg lover å bli bedre ;)

    Ja, malt panel er bare utrolig vakkert!
    Ønsker meg det hjemme hos oss også ;)

    Duranceproduktene er bare nyydelige!
    Bruker skyllemiddel/tøymykner selv, men det er kun sengetøyet som får nyte det ;)

    Ønsker deg en fin kommende uke!

    Stor klem

    SvarSlett
  7. Så koselig med fast tradisjon:) Det er godt med frihelg. Jeg har fri helt til fredag jeg nå, det er det som er luxusen bak nattevaktsjobbing:) Jobber du 3-delt turnus? Så stilig du har pakket inn bestikket:) Jeg har forresten ikke vann i fatene på blomstene mine. Jeg tenkte de kunne få tørke sånn:) Ha en fin dag. Klem:)

    SvarSlett
  8. Hei ;o)
    Så fint og vårlig dekket bord ;o)
    Det er sant at vi har alt for mye fint i hyller og skap som burde bli brukt oftere ;o) Får bli flinkere!
    Ha en fin mandag ;o)

    SvarSlett
  9. Så koselig med slike familiemiddager ♥ Så flott du har dekket bordet! Og maten hørtes veldig god ut;)

    Ha en fin tirsdag!

    KLem Line

    SvarSlett
  10. Det så kjempekoselig ut :)
    Virkelig herlig med slike familietradisjoner

    SvarSlett
  11. Så flink du er som holder slike tradisjoner, de betyr nok mere enn vi aner.

    Ønsker deg en superfin onsdag, og god uke videre...klem

    SvarSlett
  12. Så flott bloggen din har blitt!! kjempelekker!
    Koselig å ha alle samlet innimellom;)

    Nyt dagen, her skinner sola, om ikke annet:)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett