mandag 7. mars 2011

Jobbkopp

'

Som jeg har skrevet på profilen min jobber jeg som sykepleier, og det blir endel kaffedrikking mellom slagene på jobb. I dag kom jeg over denne søte koppen, og fant ut at den skulle bli min "fordi jeg fortjener det". Kaffen smaker mye bedre i kopper som denne, enn plastkrus som jeg har brukt i mange år. 
Bak koppen står en nyinnkjøpt mugge fra Sia, den vil bli nydelig med markblomster i når den tiden kommer. Nå har den fått gule tulipaner og gåsungekvister, og står og lyser opp på kjøkkenet:)

6 kommentarer:

  1. Den var knallfin, da;-))

    SvarSlett
  2. Nydelig mugge, stod å holdt den i hånda då eg var på bytur i dag, men fornuften seira og eg satt den tilbake...søren og;-)
    Linda:-)

    SvarSlett
  3. Falby kopppene er veldig fine:D
    Muggen har eg og sett på, men kunne tenkt meg den i rosa:p men har bare sett den i blå:p

    SvarSlett
  4. Kjempefin kopp:) En kaffekopp har mye og si for smaken på kaffen:)
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    For en fin kopp!
    Kjenner meg igjen i kaffedrikking.... går mye kaffe i pausene på lærerværelset også...
    Tror jeg og skal ut på kaffekoppshopping:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  6. Ja viss du er sykepleier trenger du en god kopp å drikke kaffe av, for jammen har dere nok å se til i løpet av en arbeidsdag! Flott kopp og nydelig mugge med. Dessuten smaker kaffe best av en kopp:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett