torsdag 3. mars 2011

Jeg gleder meg også over :





Jeg gleder meg også over de fine muggene jeg fant i kjellerboden. At solbærgreinene jeg satt i vann er begynt å få grønne skudd som lukter godt... 
Jeg gleder meg over at løkblomsten jeg ikke vet navnet på er begynt å blomstre(vet fremdeles ikke navnet, men de er fine:)
Jeg gleder meg over noen gamle lysestaker jeg fant fram fra kjelleren, og skal tenne de gule lysene mens vi spiser sein frokost før jeg skal på seinvakt.
Til slutt gleder jeg meg over alle knoppene på asaliaen i hagen, nydelig når den blomstrer i mai/juni. 
(Jeg gleder meg også over at jeg har fri i helgen), og over alle de koselige kommentarene fra dere, klem fra Mona.
PS: innlegget under ble lagt inn dobbelt, men det gjør ingenting, for da blir det bare dobbel glede:)

11 kommentarer:

  1. Her var det mye vakkert å glede seg over, Mona!!!

    Ha en fin dag!

    KLEM KLEM
    Anette

    p.s. det er lov å spørre om du lurer på noe;))

    SvarSlett
  2. Så flotte mugger !
    Ikke det minste rart du gleder deg over dem.
    Mye annet fint her på bloggen din.

    Ha en fin dag videre.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  3. Heisan - og tusen takk for kommentar i bloggen min. Så hyggelig at du vil følge den. Jeg har nå lagt til en Følge-gadget, så nå er det bare å "klikke seg på " Det er første gangen jeg er innom her, og det er så artig å oppdage nye blogger. Kjempefin blogg. Skal etterhver lage meg en følgeliste jeg også. Ønsker deg en stålende dag.

    SvarSlett
  4. Ååå for et herlig og positivt innlegg med vakre bilder som minner om at våren snart er her ;0) Du har en kjempekoselig blogg som jeg gleder meg til å følge videre! Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så deilig å lese at du har så mye fint å glede deg over!:) Det er utrolig viktig å ha evnen til å glede seg over de små ting i hverdagen, rett og slett et "must". Det ser ut som du klarer det FINT! Så hyggelig med høner i hagen!!! Det ønsker jeg meg også, men ikke her hjemme. Derimot har vi snakket om å innrede et lite hønsehus og gård til høner på hytten. Da vil vi eventuelt "lise" høns om sommeren og levere dem inn til vinteren. På den måten får vi også både hyggelig selskap samt friske egg hver helg hele sommeren:))
    Ha en munter og fin dag videre!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Hei ;o) Takk for hyggelige ord hos meg ;o)) Kjmpe søte mugger da ;o) Tallerkenhyllen inne hos meg gleder jeg meg til å få i posten Fant den faktisk på Ellos.no :-O Ha en fin dag ;o) klem Elisabeth

    SvarSlett
  7. Hei.
    Takk for koselig kommentar,
    så koselig at du ville følge bloggen min.
    Har tittet litt hos deg og jeg følger deg gjerne.
    Skal titte litt mer men akkurat nå er det en liten hund som vil ha oppmerksomhet.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  8. Fantastisk positivt! Deilig å ha så mye å glede seg over:)
    Jeg gleder meg over å lese bloggen din! Alltid inspirasjon og fine bilder:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  9. Hei på deg Mona! Takk for hyggelige hilsener i bloggen min. Og så koselig at du kunne tenke deg å følge den. Jeg har blogget i over fire år nå, men tro det eller ei, jeg er fortsatt nokså håpløs når det kommer til data... så jeg vet faktisk ikke hvordan man legger seg som følger. Litt flaut å innrømme det... Jeg håper du finner ut av det, hvis ikke, så er det tanken som teller... hihii.

    SvarSlett
  10. Masse å gledes over:)
    Ha ei fin helg,Klemz Sissel

    SvarSlett
  11. Takk for koselig hilsen!
    Måtte inn og kikke etter muggen, er det den til høyre? Den var kjempeflott, har aldri sett det mønsteret før.
    Gøy å finne sånn skatter :o)
    Ha en fin kveld!

    Mona

    SvarSlett