torsdag 31. mars 2011

Dufter


Lovet å komme med tilbakemeldinger ang erfaring fra Durance skyllemiddel. Har prøvd det på flere typer klær, og det lukter for svakt etter min smak. Aner en god duftnote, men skulle ønske den var litt sterkere. Tøyet ble mykt og fint, så kanskje jeg skal prøve å dosere litt mer neste gang, enda jeg doserte mer enn anbefalt på flasken. Kommer fremdeles til å bruke Durance duftlys, men Love is green er også favoritt. Nå nyter jeg duften av liljene som er sprunget ut, og venter på at det skal komme blomster på plommegrenene som er satt i vann sammen med solbærgrener og ildkvede. Duften av plommeblomster er bare nydelig, så gleder meg:) Ha en fin torsdag, selv skal jeg snart på seinvakt, og dagvakt i morgen, så det blir en tøff jobbeøkt som vanlig, med bare ca 4 timers søvn mellom vaktene.

8 kommentarer:

  1. 4 timer...høres helt forferdelig ut. Fra seinvakt til dagvakt er vel en av de verste skiftene. Flott med tilbakemelding på skyllemiddelet:) Tror jeg skal hente meg noen kirsebærgrener og sette i vann jeg:) Blir inspirert:) Klem

    SvarSlett
  2. Ingenting er som velduftende klær og hjem. Nå skal du høre hva jeg gjorde for 10 min siden.. Skulle hive på en maskin med hvitt sengtøy, tenkte jeg skulle bruke litt tøymynkner i denne gang (elsker mykt sengtøy). Da jeg hadde puttet det hele i og skyllemiddel i tilleg lukket jeg skuffen og satte på maskinen, men til min forskrekkelse oppdaget jeg at det ikke var skyllemiddel jeg hadde puttet oppi, men MILO for ull og silke...!! Ja ja, det sengtøyet blir vasket dobbelt opp i dag og blir nok veeeldig rent og pent ha ha. Går litt fort i svingene av og til. Nydelige blomster, elsker liljer og duften av dem:)) Kos deg i velduftende hjem, herligt!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Mona og tusen takk for svar på innlegget. Det er lov å ha ulike meninger. Jeg ønsker nok mer å engasjere, enn å kritisere :) Jeg er enig med deg i Durance skyllemiddel. Mulig at det lukter litt mer av vaskemidlet, lenge siden jeg prøvde det, men jeg syns ikke klærne ble ordentlig ren, så jeg er tilbake på Omo. Jeg skal også på seinvakt i kveld, men har studiedag i morgen og hele hele helga. Har en praksisoppgave som skal inn den 15 April, og det er litt å gjøre med den. Så her går det unna. Og så har vi snø- MASSE snø !! ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Tror jeg må ut (i snøen) og hente meg noen greiner til spiring jeg og.
    Ha ei fin vakt!
    Klem : )

    SvarSlett
  5. Hei, kjekt å høre tilbakemeldinger om Durance, har nemlig vurdert å kjøpe, men blir kanskje litt skeptisk når jeg leser om vaskemiddelet ovenfor her.
    Liljer er vakre blomster !!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei! Å ta inn grener av ulike slag er dekorativt, ser ut som de spirer godt, herlig=) Ønsker deg en fin vakt på jobb, håper det blir rolig for deg. Snart helg, satser på sol og flere krokuser som i innlegget under

    SvarSlett
  7. Hei, Takk for koselig hilsen. Så vakre bilder du tar. klem Siv

    SvarSlett
  8. Har to awarder til deg på bloggen min;)) God helg:)
    Klem

    SvarSlett