lørdag 26. mars 2011

Sol på Os:))





Herlig solrik lørdag:) Fikk endelig vasket og ryddet inne, og dandert de obligatoriske helgeblomstene. Har til og med plukket klosterklokker fra hagen, så jeg får nyte synet av dem inne også. 
Som den optimisten jeg er, har jeg kjøpt stemorsblomster, og fått dem plantet i potter som skal stå ute. Får se hvordan det går, vi har frostnetter lenge enda. Kanskje lurt å sette dem inn om natten. Har så smått begynt å rydde i hagen, klippet ned humle og klematis. Deilig med frihelg og arbeidslyst, håper den varer en stund (arbeidslysten altså), mye arbeid som gjenstår;)

1 kommentar:

  1. Så deilig med sol:)) Vi har også nydelige dager her i sør, så litt smårydding i hagen har jeg fått gjort.
    Det har vært mi jobbehelg...men lurte meg ut på trappa i sola av og til:))
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett