søndag 13. mars 2011

Søndagshilsen


Noen flere bilder av nyinnkjøpte blomster. Herlig kontrast til snøværet ute. Her i stuen fyrer gubben i ovnen så det nesten dirrer i luften......Jeg sitter og roter på bloggen og prøver å få til å lage etiketter og annet fiffig. Som jeg har sagt før, så er dette nytt for meg enda, og det tar mye tid. Noe får jeg til, men det er alltid noe nytt som dukker opp som feiler. Har endelig klart å "linke", men noen av disse virker ikke. Er nok pga at jeg først la dem inn som innlegg og ikke på gadget. Heldigvis har jeg evnen å glede meg over det jeg får til, og jobber jevnt og trutt videre:) Koser meg veldig med alle de flotte bloggene som finnes, og er mektig imponert over hvor kreative dere er. Lurer av og til på hvordan dere får tid til alt, ryddige hus, flotte blogger, kreativt håndtverk og håndarbeid, matlaging og trening. Jeg jobber fulltid, og har ingen sjangs å rekke over alt dette. Huset er som vanlig ikke ryddig, store barn roter som sagt like mye, om ikke mer enn små. Handling og matlaging må gjøres, så da er det ikke mye tid igjen etter jobb.
Dette var ikke ment som "syte og klage" innlegg, bare noen frustrerte refleksjoner hulter til bulter:) Jeg må bare skryte litt av bloggen "Livs stil" Hennes stil er herlig, føler selv at jeg ikke har noen spesiell stil, men som sagt liker jeg hennes stil veldig godt, og den er kanskje gjennomførbar her i huset. Gode søndagsklemmer til alle som leser dette, klem fra Mona:)

13 kommentarer:

  1. Hei og god søndag til deg
    Herlige blomster du har pyntet hjemmet ditt med
    Skjønner godt hva du mener med travel hverdag..
    for min del går tida til blogging litt i rykk og napp.. som du sier, er det jo mye annet som skal gjøres
    men idag har jeg tid til ei lita bloggrunde så nå skal jeg kose meg litt her i denne verden..
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster!
    Kjenner igjen frustrasjonen - vi har den nok alle en gang iblandt:)
    Du har en kjempe flott blogg som er kjempe kjekk å følge!
    Ha en fantastisk søndag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. er ikkje bare bare å lære seg alt i denne blogg verden;) er under opplæring eg og:D
    Deilig med friske blomster og fyr i peisen i dette vinterværet som vi er så lei!!!:p

    SvarSlett
  4. flotte blomster du har fått i hus! Hehe, nei det er ikke lett med alt dette som skal læres innenfor blogg. Jeg har begynt å erfare at det tar TID. Når gubben begynner å savne meg, da skjønner jeg at jeg har fordypet meg i html koder og fargekoder for lenge!!
    God søndag!

    SvarSlett
  5. Koselige blomster bilder :-) Nå er snart våren her:-)
    Er veldig enig med deg at store barn roter mer enn små....Her synes jeg at jeg ALLTID rydder, vasker eller henger opp tøy ;-)
    Ønsker deg en fin søndag :-) Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Nydelige blomster, så kjekt å pynte med til helgen! Jeg syns du er riktig flink på bloggen din og har klart å lage en spennende blogg med mange fine bilder og innslag. Så klapp deg selv på ryggen og vær fornøyd og glad!:)) Og jeg kan trøste deg med at det er svært få av oss her inne som har tingene på G til enhver tid!!! Man sier at "bildene lyver aldri", men det gjør de her inne i blogglandi, tro meg! hi hi.
    Kos deg med søndagen og lykke til videre med flott arbeid på bloggen din, ALLTID koselig å komme inn her til deg:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  7. Hei på deg! Takk for kommentar inne hos meg, ang vekkerklokken fra Clas Ohlsson, så tikker den IKKE nei, det kommer ikke en lyd fra den. Det var noe av det viktigste for meg, for da får ikke jeg sove heller, hihi.. ;)

    Ja, man får jo bare knote med denne bloggen til det blir slik man vil, etter hvert får man det bedre til og øvelse gjør mester har jeg funnet ut :) Og ja, jeg lurer meg også av og til på hvordan mange får tid til alt, men er det ikke slik i bloggeland at man ofte tar bilde av det ene ryddige hjørnet i huset da...? Slik er det i hvert fall hos meg, spesielt med en 1 år gammel virvelvind i hus, hehe... ;) Fortsatt god søndag til deg! Synnøve :)

    SvarSlett
  8. Hei hei:)

    Så flott blogg du har, masse nydelige blomster her:)
    Kjenner meg godt igjen i det med tiden, bloggen tar mye tid og noen ganger må den bare prioriteres bort.

    Ønsker deg en flott kommende uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  9. Det er så deilig å fylle huset med vårblomster nå på senvinteren. Lengselen til vår, lyse dager og varme vinder vil ingen ende ta.... I dag har vi vært på skitur, og mens vi var ute på tur ble snøen kramere og kramere. Og nå regner den allerede bort. Men sånn er det å bo på kysten. Flere årstider på en og samme dag :)

    SvarSlett
  10. Syns du er flink jeg!!!
    Men jeg kjenner meg igjen!
    Ønsker deg en fin kveld!
    Deilig med vårblomster!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  11. Takk for fin kommentar hos meg :) Falsk krupp er pes, og mest slitsomt for de små. Medisinen vi fikk på legevakta virket veldig bra - selv om vi var noget skeptiske. Tidligere har vi blitt lagt inn på barneavdelingen når det har vært så ille. Men det var kjekt å slippe det :D Og vi tenker på å kjøpe ett litt mindre kamera som Magnus kan ha helt for seg selv. Han har tatt masse bilder med speilrefleksen min de dagene han har vært syk nå. Han er så søt når han kniper begge øynene sammen og sikter så godt han kan ;)
    (Og som du så på bildene - ikke bestandig like ryddig og orden hos oss heller ;) Jeg senker standaren litt for å få tid til ting jeg har mer lyst til enn å rydde og vaske)
    Ha en finfin uke!

    SvarSlett
  12. Et lite tips;-)) BLOGGERE ER VANLIGE MENNESKER, SOM DEG OG MEG. Vi skyver bort rot og redigerer bort støv og vips så har vi det bildet vi ønsker! Slik er det;-))
    Hyggelig med unger, kaos og liv i stua!
    Ha ei flott ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig omtale! ;O)

    Ha en fin dag og lykke til med den fine bloggen din!

    Liv

    SvarSlett